• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Banknorwegian, upplåning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Hos Lendo får du väl bara en UC ff och i Lendo ingår väl big bank med flera?
Lycka till, håller tummarna att det går bra.
 

Sivan

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
14 Augusti 2015
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Ok jag tog en för laget. Hade beviljat upp till 300.000 första gången jag sökte, tog 145.000. Nu sökte jag igen då kunde jag få upp till 350.000 men tog "bara" 10.000 (fanns inget mindre val). Slösat en UC men det e skitsamma.


Lolen,
En fråga: vad hade du för förutsättningar då du blev erbjuden 300 K av Norwegian?
Vad fick du för ränta?

Jag ska ta ett samlingslån i november nämligen, är lite nojjig och så bara..
 
J

joynynnnhoy

Gäst
Poäng: 0
fick avslag bigbank sa prova om 3mån igen men om d inte godkände o inte norwegian så gör inget det nu säkert, så jag kmr vänta till februari o utöka hor norwegian igen, då har d gått 5mån, synd sökte på 30bara hah, me uc 9 och risk 3.1 fär se hur mkt den gär upp nu
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
fick avslag bigbank sa prova om 3mån igen men om d inte godkände o inte norwegian så gör inget det nu säkert, så jag kmr vänta till februari o utöka hor norwegian igen, då har d gått 5mån, synd sökte på 30bara hah, me uc 9 och risk 3.1 fär se hur mkt den gär upp nu
Så tråkigt för dig, men att vänta till februari 2016 är nog rätt väg att gå, dra inte på dig fler uc kan också hjälpa till.
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Jag hade 505 inkomst
8 underskott
12 ff
130.000 i blanco
12,6 i risk
 
J

joohhhnynh

Gäst
Poäng: 0
ja d lika bra nog kmr ha 5 uc då så får man hoppas på mer i samlingslån
 
J

johhhhynyoyo

Gäst
Poäng: 0
då var man i skiten igen pga strul i privatlivet, nu undrar jag , fick avslag i början på oktober när ja ville utöka bn lånet, så jag undrar tror ni jag kmr ha en chans om jag provar i mitten på december igen? då har ja betalat sen augusti och kmr ha 6ff och runt 3 i risk uc
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp